Hoe het hoort

Graag denk ik
dat ik
je heel goed begrijp

Jouw hoofd vol vragen
Onvoorspelbare dagen
Wakkere nachten

Wat moet je verwachten
van al die gezichten
Waar jezelf op richten

Het zoeken naar woorden
naar veiligheid
rust

Dan voel ik,
hoop ik
misschien onbewust

dat wij elkaar
altijd al
en voortaan

zonder woorden
volledig
verstaan

Want een moeder begrijpt
haar kind
toch het best?

Dat is hoe het hoort
denk ik
denken zij

Want als ze jou niet snappen,
dan kijken ze
naar mij

3 thoughts on “Hoe het hoort

Geef een reactie

