Soms vraag ik me af

Soms vraag ik me af
als ik jouw blik wil vangen
hoe het daar is
in jouw wereld
jouw verlangen
wel of niet
eruit te willen breken

Is het stil daar?
Schreeuwen ze
in je lieve hoofd?
Gaat alles langzaam
veel te snel?
Is het scherp
of verdoofd?

Ik vraag me dan af
of je het voelt
mijn houden van jou
vanaf het begin
altijd
compleet

Als je mij
je blik laat vangen
we elkaar zien
en raken
dan denk ik te voelen
dat jij het voelt
dat jij het weet

 

 

 

Eerder verschenen op http://www.hetkinderpunt.nl

Geef een reactie

